Selecteer een pagina

voor meer groei, overzicht en structuur

leuk dat je mijn blog leest!

 Mocht je er vragen over hebben, stuur me dan gerust een berichtje.

 

Effectief samenwerken met Microsoft Planner!

Effectief samenwerken met Microsoft Planner!

Microsoft Planner is een tool om heel efficiënt en effectief werkzaamheden van bijvoorbeeld een team of project te plannen. Je kunt alle taken binnen een project plannen, waardoor je een duidelijk inzicht krijgt in elkaars werkzaamheden en de voortgang van het...

Samenwerken met een VA.. de 6 voordelen!

Samenwerken met een VA.. de 6 voordelen!

Ben jij als ondernemer structureel te druk? Wordt jouw to-do lijst alleen maar langer en werk jij meer “in” je bedrijf dan “aan” je bedrijf? Dan is het misschien tijd om samen te gaan werken met een VA! Hieronder lees je de 6 voordelen van samenwerken met een VA....

Microsoft 365 ik ben fan!

Microsoft 365 ik ben fan!

Microsoft 365 bestaat uit heel veel verschillende tools die heel fijn helpen bij het online samenwerken. Zo kun je bijvoorbeeld gezamenlijk werk inplannen en beheren met Planner, notities maken en delen in OneNote, bestanden archiveren en beheren in OneDrive en...

8 praktische tips voor meer structuur in je agenda!

8 praktische tips voor meer structuur in je agenda!

Heb jij een fijne, overzichtelijke agenda?Ik wel! Een gestructureerde agenda werkt fijn en geeft je echt heel veel balans in je dag en rust in je hoofd.Denk jij nu… dat wil ik ook! Dan geef ik je hieronder een aantal praktische tips waarmee ook jij snel zorgt voor...

Een Virtual Assistant wat is dat?

Een Virtual Assistant wat is dat?

De vraag die ik bijna dagelijks krijg... Een Virtual Assistant (VA) wat is dat nou precies? Een VA is een professional die ondersteuning biedt aan drukke ondernemers. Ze werkt op afstand vanaf haar eigen werkplek en ondersteunt bij veel dagelijkse werkzaamheden. Elke...